onsdag 17 september 2008

Min födelsedag i lördags

redan onsdag och jag har fortfarande inte srivit om den. Fast finns inte så mycket att säga. Hela dan spenderade jag med min familj på väla för att uppgradera min gaderob och sminklåda. Och jag är inte så lätt att ha o göra me i affärer, tar ofta as lång tid men i lördags tog det sex timmar. På kvällen drog jag på fest. Hängde förstås där pidde eftersom det var våran fördelsedag. Jag fyllde 22 och han 25. Vi hade kul som vanligt, ingen fest utan pidde. Mr Lääckert om någon undrar vem jag menar. I alla fall vi var på fest hos Lina, sen skulle typ alla till Björket så vi drog vidare till gamla Sharky´s. Kolla på när folket spela biljard och hälsa på lite gamla polare. efter det så blev det inte så mycket efterfest som vi förväntade oss..synd, blev måttligt besviken. Vi drog och kolla på film i stället. Några grattis fick jag och lite snapsar och förstås vara me de underbaraste i stan, fick en söt tårta och fina presenter av mamma och pappa...annars var inte den dagen så mycket att hurra för.

Inga kommentarer: