måndag 16 april 2012

Erik Hassle

Denna underbara röst har äntligen släppt en helt ny låt och på sin Facebook sida, utlovar han en video till denna inom kort. Låten var verkligen Hassle, som alla andra av hans låtar. Har lyssnat på han sen Hurtful, den kom 2010. Innehållet i hans låtar är exakt samma, men han gör det så olika. Jag har gråtit floder till hans låtar och allt annat desperat som man gör när man är ett ledsamt ex. Ja, för det är det jag vill kalla hans musik - Exmusik. För oavsett om det handlar om att sakna någon, att ångra, att känna sig sårad eller bara minnas så sticker det i hjärtat och man blir lite sådär blödig. Kanske är inte du lika känslig som jag och då rekomenderar jag honom varmt för dina högtalare. Fast är du som jag, ska du vara noga med hur du doserar Erik Hassles låtar, de kan få dig att tänka och ibland ska man helt enkelt inte tänka på det som varit. Helt enkelt, låta det som varit vara i fred och gå vidare....Men som sagt hans nya låt var bra.

Inga kommentarer: