söndag 1 november 2009

Nu är lovet slut!

Man kan sammanfatta detta korta lov med: kärlek, massa nördande och en del nytta! Den som har gett mig mest kärlek är John Blund. Han tyckte jag behövde vila ut så han kom och erbjöd sin trygga famn att somna i. Det var länge sen sömn kändes så skönt, så tryggt. John gav mig tillbaka min energi,min ork.Han lät mig sova så mycket jag bara orkade. Sen har även Nicole öst massa kärlek på mig och som mamma tackar man ju aldrig nej till något så underbart som ens barns kärlek, är ju inte alltid lika kärleksfullt så man tar gärna vara på de super mysiga glada och kärleksfulla stunder man får. Sen har det även varit en hel del musikalisk kärlek och sånt är ju aldrig fel. När det gäller nytta har jag dock inte ätit nyttig mat, typ svullat varje dag, men det är inget jag ångrar. Men jag har däremot gjort skolarbete, handlat mobilladdare, datormus och en digitalkamera. Diskat och städat i massor, gått morgonpromenader, börjat planera min framtid mer grundligt, försökt ringa viktiga samtal (fick dock inte tag på dom jag ville, men i alla fall.) Och tagit hand om min ekonomi. Men det självklart har det varit en sjukt massa nördande också. Massa dålig tv som man har krypt ner i soffan och slötittat på, massa facebook spel, dataspel och hängt en massa på Spotify. Typ som en vanlig vecka fast med mycket mer sovande. Denna veckan var precis vad jag behövde och jag ångrar inte en minut av den! Hoppas ni hade lika bra hötlov som jag!

Inga kommentarer: