tisdag 20 mars 2012

Ett år jag önskar jag kunde radera

25 år har jag levt, många misstag har jag gjort och många erfarenheter har jag fått, men enbart ett år jag verkligen ångrar på riktigt. Tänk ett år fylld med vilda "äventyr" och galna människor. Jag ångrar inte vad jag har gjort utan jag ångrar hur jag gjort det. Jag sårade fler än jag kan räkna till, jag agerade mer omoget än en nybliven tonåring.
Många som "drabbades" av mig det året, kanske inte direkt tog någon "skada" av mig just då, men nu i efterhand skäms jag som en rutten tomat. Vi hade kul, det hade vi, det hade jag. Det tror jag. Jag har förträngt mycket av det året, det blev för mycket av det roliga, på alla sätt. För varje grej någon någon påminner mig om det året, chockas jag. Har jag gjort det där/varför minns du/ hur tänkte jag....Jag kan inte göra något i mitt liv ogjort, men jag kan be om ursäkt för mina fel, kan inte alltid förklara varför de ha gjorts, men jag kan erkänna dem och gå vidare och hoppas att ni förstår att den jag var år 2003, är inte den jag är nu

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, du är väl säkert ännu mer värdelös nu än du var då.