måndag 12 september 2011

Kommer jag att hinna...

I morgon är dagen D, men det är inte den som är den speciella, utan det resterande året då jag har möjlighetet (kanske inte tid) men möjligheten att äntligen ta del av Club 25 som finns lite överallt i landet, bland annat i Hässleholm och Åmål. Ja, för mig, som fortfarande har lite partyquinna i blodet så är detta det magiska med årets födelsedag. Att veta att jag har kommit över en ny gräns. Fast lagom till att jag började se fram emot detta i slutet av sommaren, så kom det på tal  om att sätta en gemensam ålder i hela Sverige på 18! Vilket är helt galet, både för att det skulle vara som att snubbla på mållinjen för mig och för att jag tror inte det är så uppskattat att blanda 18 med 50 åringar...Skulle ni släppa ut er tonåring då?
Jag vet inte hur det gick med detta förslaget, har det gått igenom eller ej? För om det har så kan man ju verkligen undra om jag kommer hinna gå på Club 25 eller om det blir Club 18. Såg det öppnats en Club 39 i Skåne, så hoppet finns ju, men man vet ju aldrig

Inga kommentarer: