måndag 2 augusti 2010

Lyssnar på Magnus Weideskog och äter pyttipanna


Efter att läst någon status från honom, hamnade jag åter på hans låtar på Spotify. Jag har haft nåt musikaliskt uppehåll från honom, men såhär i hungriga tider mitt i natten, då man funderar på att dö lite, (eftersom jag inte ätit på flera evigheter) blev jag lite blödig och tårarna sprutade en skvätt. Nej, jag mår inte dåligt och sånt, jag tvingar mig själv att minnas. Pyttipannan trollade bort blödande tankar och nu sitter jag och funderar på vad nästa nattliga äventyr blir...Tända en cigg, eller kanske klia sig hysteriskt i ögonen tills jag tröttnar och somnar av det? Hmm, fast nästa fråga är var jag ska somna. Nicole ligger som en stor blockad i sängen och inget tecken på att hon vill mysa med mig i kväll. Slutar väl med att jag skuffar upp henne på min mage så jag får ligga mjukt och känna hennes tunga kind mot mitt bröst och försöka låta bli att bli pigg så jag vill busa med henne. Tror hon blir arg om jag börjar kittla henne nu...eller vad tror du? Hon måste ju vara utvilad till på onsdag, då fyller hon 4 år. Tänk 4 år som mamma. En nattuggla till mamma som hellre är uppe på natten och är kreativ än på dagen...fast inte i dag. I dag var jag alldeles för hungrig......."förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt förlåt"..., men i morgon kommer jag vara en övertrött hagga..som vanligt!

Inga kommentarer: