lördag 22 november 2008

Usch så hemskt men ack så mysigt

Asså guud! vad är det med mig, jag har fått en ny vana. en ganska osocial vana men rätt mysig. Jag lägger mig ner på tuttsis knä eller Coffies bröstkorg....ja, det är ju dödsdömt till att somna. Igår var bara Tuttsi här och vi tittade på welcome to the jungle eller va den heter med The Rock. Nån reklampaus senare lutade jag mig mot hans knä, det är så mjukt att lägga huvudet på och bara titta på tven och kanske blinka till nån gång. Plötsligt ser ja nån sån där fighting sport på tven och undrar om det är reklam eller så. -Nej filmen e slut och du har sovit väääldigt länge. Neeej inte igen!! Tur han inte blev allt för sur på mig. Nog för det är mysigt som fan o sova "på" någon som man litar på och tycker om men gud så hemsk ja känner mig som somnar på en fredag, lördag, ja de flesta andra dagar de är här. Kan ju lugnt säga att jag somnar inte på allas ben om jag inte är brutalt sjuk eller onykter. Men som sagt i vanliga fall somnar jag bara där jag känner mig trygg och omtyckt. Tror de säger till om de tröttnar på mig heheh hoppas bara det inte blir än på ett tag....;)

Inga kommentarer: