fredag 14 november 2008

Det är fredag...

det regnar, jag sitter i skolan fast jag inte behöver (mattegruppen är lediga), måste åka till banken i dag så jag kan få ut lite pengar för nu har jag 20 kr att leva på. Jag har ont i halsen och hostar slem och det känns som jag kommer somna när som helst men inte för att jag är fysiskt trött utan psykiskt trött. det är fredag vilket innebär helg...nån av dessa kommande dagar eller i kväll kommer iaf killarna och vi ska spela tv spel, annars så händer nog inte så mycket....sitter o glor på hans bil som står utanför..ska jag gå fram o prata eller blir det massa spekulationer.. eller ska man fram och prata med han den där sjukt manliga på skolan som man inte kan sluta dregla efter och det värsta är att han verkar veta om det och han borde ju tycka jag är helt dum i huvudet när han ler tillbaka. Han verkar trevlig men skulle jag börja snacka mycket med han skulle väl folk som vanligt undra vad jag håller på med...usch var det regnar. skolan slutar om en halv timme och stannar jag kvar får jag skylla mig själv om nicole river banken. Får passa på att känna mig mig "fri " i två timmar och passa på att känna mig som en vanlig ung tjej utan förpliktelser....sen back to reality.. ...

Inga kommentarer: