måndag 3 november 2008

allting bara pajar för mig

pengarna bara springer i väg, skolarbetet stressar mig, jag har krockat med bilen, visseligen funkar den men skadan behöver verkligen repareras inom kort och det lär blir dyrt,benen har gått sönder under sängen så man bara väntar på att den ska rasa. helt plötsligt lossnade hantaget på min ugn och luckan sitter löst, datorn hänger sig som vanligt och inte nog me det har den inga av de programmen jag behöver för att göra mina skolarbeten....hatar den och saknar hur den var från början, just nu önskar jag inget hellre än nytt innhåll i datorn. Har bara ett paket cigg dessutom ...har börjat skissa på min nya redovisning som ska va färdig på fredag....blir tvungen att jobba över på lunchen i morgon :/ för att hinna få gjort allt ... Om 11 dar kanske man äntligen får lov att slappna av....Puh*

Inga kommentarer: