söndag 4 april 2010

Välkommen påsklov!

Saknar min störbo Dennis, det är ju trots allt söndag och jag är rätt van vid hans närvaro så här innan skolan, men i morgon är ingen skola. David Guetta får mig att minnas härliga tider på Harrys med Dennis, Kalle eller Hampus. En helg utan någon typ av utgång känns för ovant för mig. Solen har inte tänkt visa sig i dag så jag får helt enkelt hitta min egen sol. I dag efter lite mer än 1 vecka ska jag äntligen få återförenas med min egen sol, min älskade dotter. All stress i skolan är slut nu. Alla uppgifter är färdiga nu är det knappt två månader kvar som ska ägnas åt min familj och mina vardag. I lugn och ro. Hoppas dock lovet tänker skänka mer än bara vattenpölar, men det kvittar jag ska pussa och krama på alla mina nära och kära. Besök i östra Blekinge för att senare bege mig åt östra Skåne och pussa på alla där. Chasse, Pidde, föräldrarna mina, här kommer jag. Ska även åka förbi Dennis och mysa lite med honom när han har tid. Men först pussa på min älskade dotter och hennes Papi. :D

Inga kommentarer: