lördag 10 april 2010

Farväl påsk, välkommen helg


Efter en härrlig familjemiddag med familjen på Burger King, sitter jag nu hemma och tittar kärleksfullt på när när lilla Zin far över golvet och busar med Dennis. För att vara så liten o söt så är det rätt charmigt att denna 11 veckors valp väger mer än mammas 4 årig dvärgschanuzer haha. Fast Dennis skäller sötare haha. Philip sitter här o flashar med sin nya lur o jag sitter o sveper ett glas vin innan jag ska ta tag i sminkningen. Fan inte sminkat mig ordentligt på en vecka. Som det ser ut just nu så ska vi ta reda på vad Karlshamns uteliv har att erbjuda. Vi har fan inte varit ut på nästan 3 månader. Nu är påsklovet slut och helgen innan skolan har tagit fart. Livet leker, inte på samma sätt som igår men det leker. Ingen Hampus i Karlshamn men han tipsar oss via sms vart vi ska ta vägen, skönt med vänner som ställer upp. Älskar mina vänner, varenda en av dem, även de som tror jag glömt bort dem. Skål på er världen!

Inga kommentarer: