torsdag 8 april 2010

Hahah

Läste precis igenom mitt inlägg från i söndags. Vill be om ursäkt till alla mina älskade skåningar, inkluderat min familj. Blev inget Skåne detta lovet, inget Chasse, inget Pidde, inte ens Dennis. Skulle varit på stamp nere vid Öresundsbron i lördagsnatt med mina andra små älsklingar Christian och Oskar men nej inte det heller. Däremot återförenades jag med Hampus i början av veckan för att snacka skit i några timmar. Kört en massa omvägar och onödiga mil för att få det jag ville och till helgen missar jag ännu ett stamp. Åt paj med några söta internatare i dag och har äntligen börjat ladda upp massa bilder på facebook igen. Drabbades av någon antirök känsla i början av veckan och har haft 2½ paket i flera dagar, men igår var den borta så nu sitter jag här utan cigg. Hade barnvakt av en gammal vän till familjen i dag, i morgon ska jag bara mysa bort kvällen och blir inte barnledig förrän lördagkväll och då ska jag och min störbo Dennis återförenas i en gemensam utgång. Livet går upp livet går ner och tro mig ibland är det inte allt man ser ;)

Inga kommentarer: