måndag 19 april 2010

V.15

En vecka med mig, min dotter och störbo/nappan Dennis.
Måndag:
Dagen utan ämnen, började diskutera upplägg inför skolans öppet hus och fick ta hand om praktikant.

Tisdag:
En ganska blandad dag med möten, få folk och vissa sura miner. Dennis lagade middag till Nicole, mig och Philip.

Onsdag:
Färgade håret lite mörkare och hade lektion i hur den nya bloggen fungerade och blev oense med en pedagog.

Torsdag:
Ingen aning vad jag gjorde men tror jag satt över med Nicole i skolan och jobbade med bildspel till öppet hus fram till åtta på kvällen. Kom hem laga mat, sen kom Dennis hem från jobb.

Fredag:
Sista detaljerna inför öppethus sedan myskväll med så ska det låta med både Nicole och Dennis.

Lördag:
Öppet hus på skolan 9:30 - 14:00, städa/diska. Hampus hit och käka. Köra Dennis hem och sen åkte Hampus med mig och Philip på 30 års kalas i Veberöd. Där bjöds vi på underbara människor, pilatesbollar som stolar, god mat, livemusik i form av reaggeband, gemensam tupplur i bilen......

Söndag:
...och mixad trance musik mellan 02:00 -08:00. Lämna av Philip och flickvän i söder, fika i Kristianstad och sen köra Hampus hem till Karlshamn. Hem, sova, fika med familjen och sen kom Dennis hem och det blev myssöndag med köpemat och mys i soffan innan vi somnade tidigt för natten för att komma ovanligt tidigt till skolan i dag :)

Inga kommentarer: