måndag 28 februari 2011

Nej jag har ingen skrivkramp, jag har bara inte tid!


Min hjärna är fullproppad med saker den vill spotta ut, en del om mig, men mest iakttagelser av livet, media och väder med snö. Ja ni vet sånt sånt jag älskar att skriva om, på mitt sätt....Visst jag twittrar nån grej jag tänkt på eller hört på radion, men det är ju inte i samma mängd som jag vill. Så var är jag....Ja du, just nu är jag ute och praktiserar i vuxenvärlden, eller ja...började i dag, men nu har jag hittat en rimlig anledning till varför jag inte skriver längre och kan inte längre skylla på att jag inte har ro om ens tid att skriva. (Kanske du tycker jag kunde passa på att skriva de där långa inläggen nu. Går inte, för jag har inte tid!)
God natt!
PS. Jag må va stressad och ha massa järn i elden, förutom att skriva just nu, men jag minns, tro mig jag minns och minnet av det jag vill skriva och det jag gör om dagarna, ja det gör mig lycklig. Det och en chokladkaka.

Inga kommentarer: