måndag 31 december 2012

Äntligen är 2012 slut!

Eller ja, om några timmar. Jag sitter i fullfärd med nagellacksfix, sminkning och hårpill. I kväll ska jag vara finare än finast och träffa de finaste av fina. Det blir en nyårsrepris med personerna jag lärde känna för 1 år sen och fick dela nyår med då. Jag känner mig lyckligt lottad. Som inte det vore nog är jag och min Zoegashjälte närmare varandra än någonsin.Han får mig till att känna mig bortskämd med hans närvaro och jag trivs och börjar känna mig lite hel igen efter allt som har hänt. Nyårslöftena för i kväll känns inte orimliga utan enbart lockande och jag tror: Tror på att jag kan, att jag är och att allting kommer bli så bra!
Kan sammanfatta 2012 som ett bra men konstigt år...Det kan ju bara bli bättre då, eller hur?

Inga kommentarer: